2006. június 24.

Malacka és az iszlám


Akik még nem hallották volna a hírt, a Cumhurije c. újság beszámolója alapján a TRT nevű török közszolgálati televízió letiltotta műsoráról a Micimackó című Walt Disney sorozatot.

„A csatorna kezdetben úgy gondolta, egyszerűen kivágja a Malackát ábrázoló jeleneteket a rajzfilmből, de végül elvetették az ötletet, mivel az apró, rózsaszín állatka Micimackó egyik legjobb barátja, így túl gyakran tűnik fel a mesében. A muzulmánok tisztátalan állatnak tartják a malacot, az iszlám vallás pedig tiltja az állat húsának fogyasztását."

Illusztrációnk: Te megennéd a barátod?

7 megjegyzés:

Fehér Zoltán / Zorro de Bianco írta...

Hát hogyne!
Gondol, gondol:
http://www.eszemiszom.hu/m.asp?D=RC&Rc=460
Nyammm! :)))

Fabe írta...

:D
simán...

Peter Tikos írta...

Én már meg is ettem egyet-kettőt.

Haragos írta...

1.
Ezt nem értem!

Törökországban mindenbe bele kell harapni ami a TV-ben feltűnik?

2.
Válasz: Megenném, de utána jól megbánnám!

LM írta...

és oda-vissza?
úgy értem, malacka hogy áll a medvehússal?
ebben az esetben ez kóc...

ki akar kóchúst -vagy mit- enni? mézes-fagyis öntettel...
"micimackóc" falatok...
"pooh nuggets"

róbert gida az egyetlen hús-vér szereplő, de vajon őt megennék-e a plüssállatok? egyáltalán, mit eszik egy plüssállat? a nyúl, aki amúgy elég valósághűnek tűnik, ti. sose hagyja el semmijét se, nem látszik, hogy összefércelt játékállat lenne stb., pl. répát termeszt... maci mézet nyomat, a többiek meg... á, itt mindenki sütit eszik, szerintem. kizárt, hogy megennék egymást, az előbb említett kóc-töltelék miatt, a süti különben is finomabb, róbert gidát meg azért nem ehetik meg, mert ha megeszik, ők is eltűnnek - lévén r.g. képzeletében léteznek csak (ha jól sejtem).

és hogy én megenném-e a barátom?
lehet.
minden barátból kéne készíteni egy jégkrém-verziót, és akkor

na jó, befejezem.

Csacso írta...

Minden bizonnyal, ez a vérszomjasnak tűnő medve, már végzet vaskosabb társaival (barátaival). Brutalitásának valószínűsíthető oka, a 10 napja kipusztult teljes méh populáció, mely krónikus mézhiányhoz vezetett…
Azt se zárnám ki, hogy a kép készültének valós indítéka, a kisközértben elfogyó mézespuszedli :D

Névtelen írta...

A medve nem játék.