2006. június 11.

ÁtjáróNap

2006.06.10. Átjárónap
Jól indult a reggel, ugyanis nem tudtam eldönteni, esik, fúj, vagy végülis nyár van, avagy esetleg tavasz? Vagy ősz-e?
Szerencsére a hangulatfelelős BKV megtréfálta az időben edző utasait egy kis metrófelújítással, ha már valamit bontanak, annak megadják a módját, node térjünk a lényegre.
A Millenáris első épületében pakolták ki portékáikat a sci-fi kalmárok, rajongók, és emellett a Képregény Szövetség ügynökei.
Ismét volt képregényrajzolás, de olybá tűnik ez a program lassan kezd elfáradni, mert egyre kevesebben rajzolnak rendezvényeken képregényt. Vagy én látom feketén a dolgot? Vagy fehéren? ööö :DDD
A szervezők megoldották, hogy ne legyen tömeg, ugyanis akik csak a portékát akarták megtekinteni, és nem a másik éplületben zajló programot, ugyanúgy belépő váltására kényszerültek.
Délutánfele indult az élet, ekkor már a nap is sütött, előkerültek birodalmi katonák, meg állítólag a poliparcú lény, akinek nem is volt poliparca.
Itt volt még a Hegylakó is, de nem mentem el megnézni, mer én nem szeretem a jetis filmeket :-) .Csöndes kis szombati nap volt, uzsonnyára kis falás a Jupátban, majd hazametrópótlózás a jégesőben.Érdekes volt, ahogy a Ferenciek terén jég esett, az Astoriánál elállt, majd a Blahán már napsütésben szálltam le a pótlóról.Dióhéjban: nem ez volt életem legemlékezetesebb napja, de mindenképpen jól éreztem magam, főleg Anti viccei voltak "nagyon királyak".
Hát így esett...
fritz

1 megjegyzés:

Fehér Zoltán / Zorro de Bianco írta...

A jégeső sajnos szegény Zografot is elkedvetlenítette, így a remek kis nagyszínpadi beszélgetésen már csak hárman (Halmos Ádám, Marabu és jómagam) képviseltük a képregény ügyét...