2006. augusztus 1.

Cserhalmi forever

11 megjegyzés:

Fehér Zoltán / Zorro de Bianco írta...

Hú, ezt imádom! :)
Épp a minap jutott eszembe a rajz, mikor az Eastwicki boszorkányokat tűzték műsorra.
Esetleg Fritz? Aludtál akkor? :))

Peter Tikos írta...

Én ezt a múltkor, Dávidnál láttam eredetiben is, bibibííí!!!

Gáspár Tamás írta...

Én meg scanneltem anno és színhelyessé pofoztam, bibibibíííííííí..!!!

Csacso írta...

Balatoni portrérajzolóknál is sláger volt, mikor 10 éve arra jártam. Az aktuális, ismertebb elnökök mellett, ez is kint volt, mint referencia :)

Névtelen írta...

kellemes kis rajz lett

Haragos írta...

Én meg leöntöttem kávéval, Bibibiii!

Peter Tikos írta...

Ez 2003-ban készült.
Balatoni rajzolóknál 10 éve sláger.
Hogyisvanezmostakkorhe???

Cserkuti írta...

Vallomás:
10 éve balatoni portrérajzoló voltam.

Haragos írta...

Tényleg?
Ezt nem tudtam, de gáz!

Peter Tikos írta...

Mi a gáz? Hogy nem tudtad, vagy hogy az volt - illetve az volt-e valójában?

Cserkuti írta...

Haragos művész úr csak azt tudja, hogy 11 éve az voltam.
Mert akkor ő is az volt. :P