2006. augusztus 17.

HAMAROSAN JÖN!!


Bemutatom nektek Fat Girlt. Egy igazi anti-szuperhős, akinek az egyetlen képessége, hogy sokat bír enni. Szuperhős gúnyában nyomul, és segíteni próbál a bajba jutottakon, de hiába: a pórul jártak még nagyobb bajba kerülnek, miután ő besegített... Amúgy pedig ez a legújabb animációm, amit nyári gyakorlatként követtem el, és amiből most gyorsan felpattintottam ide egy screenshotot.
Ha teljesen elkészül a film, akkor majd azt is megnézhetitek. További szép napot mindenkinek!

5 megjegyzés:

Csacso írta...

Egyelőre akármi lehet belőle… :D Hány percesre tervezed? Indítod első filmesként? Hajrá Mátyás!

zfritz írta...

Fatgirl jeeeee. Emlékeztek a rajzomra, amikor Mátyás feje menten szétcsattan, és jön rollerrel, hogy megüti a GUTA...
....reméljük hamarosan láthatjuk munkájának gyümölcsét....

Fehér Zoltán / Zorro de Bianco írta...

Még... még!!!
Tényleg kapunk mozgóképet, vagy ez csak ámítás? (Mer' én már láttam és várom a készet! És teccik. :))

Cserkuti írta...

Hol vehetem meg az I Love Fat Girl kitűzőmet?

LM írta...

Ez nem az első filmem, de talán az első legvállalhatóbb (a suliban már elég sok rövid animációt készítettem).
A teljes ideje fél perc - nem tűnik soknak, mégis rengeteget b*szkódtam vele...
Ha kész lesz, már csak a hangot kell alátenni, akkor Fritz Zoli a megmondhatója, hová, de fel lesz téve.
Kitűző? Nem rossz ötlet... Ha igény van rá, megoldjuk.