2007. augusztus 12.

REKLÁM

Egy hasznos weboldalt szeretnék megosztani mindazokkal, akik alkotó munkát folytatnak.
Az adobe fejlesztése: http://kuler.adobe.com/# .
Dióhéjban a működése:
Be kell regisztrálni, vagy akinek van ADOBE jelszava, akkor azzal belépni.
Az oldalon van egy színkör, amin kis csuszkával lehet színt válogatni, és ez a hasznosság kikeveri a színünknek a színharmonikus párjait, de választhatunk akár komplementer, vagy monokróm opciót is.

Ezeket a színcsíkokat el lehet menteni, vagy publikálni.
Vannak olyanok, akik már fölraktak ilyen csíkokat, ezekre tematikusan rá lehet keresni.



Kellemes próbálkozást !

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Erről Vass Ricsit interjúvold meg HAHAHAHAHAHAHAHA
Imádni fog :-D

zfritz írta...

nem értem a célzást, vagy ez poén akart lenni ? - mert ezt se értem akkor

Névtelen írta...

Najó ez egy hosszú sztori, de momentán ráérek. Van egy nagyon hasonló effektje a Photoshopnak is, Hot Door Harmony néven.
Valamit rajzoltam éppen és közben Ricsivel MSN eztünk. Kikértem a tanácsát és segített is kicsit. A rajz mögött egy nagyon sötét lila háttér volt ideiglenesen betéve. A reflexfényeknél bedobtam poénnak ezt a plugint. De Ricsi nem ismerte ,mire elmagyaráztam neki miről van szó. Nem akarta érteni mire való. És hogy miért akarom én eztt használni. A gép szerint a sötétlila háttérhez neonzöld reflexfények illettek volna :-D
Borzalmasan nézettki. Természetesen Ricsi szóvá tette. Mire én a pluginre hivatkoztam.
Erre kikelt magából, hogy azonnal töröljem le a gépemről és felejtsem el :-D Ezt a poént azóta sem bocsájtotta meg :-D

H

Fehér Zoltán / Zorro de Bianco írta...

Ez is ilyen kis "csináld magad":
http://www.flash-gear.com/stereo/
Csak aztán nehogy úgy maradjatok! ;)