2007. szeptember 29.

Hepibörzdéj

Gondolkodtam egy darabig, hogy közzétegyem-e ezt a kis szülinapi meghívóhoz csatolt rögtönzést, de hát azért blog a blog, hogy firkálmányokat is néha csöpögtessünk...
A múlt héten közös születésnapi bulit ültünk volna Votisky Peti barátommal – ez alkalommal hordtam össze a fenti szösszenetet. Sajnos a részvételem meghiúsult, lévén sürgős „mangásításon" foglalatoskodtam, magyarul: csak én nem voltam jelen a saját bulimon. :(
De legalább valami lenyomata keletkezett az utókor számára! ;)

4 megjegyzés:

Fehér Zoltán / Zorro de Bianco írta...

Igen tudom, a pezsgős üveg talpának elipszisét látnunk kellene... :(
El****tam.

Szabó Jenő írta...

Nyugis ráérős szülinapot még nyugdíj előtt!

Haragos írta...

Gratulálok!
Nálunk gyertyát fújnak nem lufit! Hö-hö! : )

Névtelen írta...

És azt tudtad zorro, hogy Nicolas de Crecy születésnapja akkor volt amikor ezt posztoltad? :)