2008. február 14.

Sketchfu


Üdv midnenki! Ezt a kis animációt egy Sketchfu nevű közösség site-on csináltam. Az oldal lényege nem szimpla rajzolás, annyi a "plusz", hogy megjegyzi az ecsetvonásokat, és közös szűkös feltételek vannak adva midnenkinek. Az eszközök szegénysége jó kihívást jelent szép rajzok készítésére, de a legjobb az az, hogy visszajátssza a rajzok készülését, tovább lehet rajzolni egymás rajzát ebből jópofa, ötletes továbbrajzolós játékokat szoktak játszani. Én is fenn vagyok S9TXE néven, a büszkeségem a Botticelli Vénusz reprója, ami jelenleg a hatodik a szavazási listán (cö cö, nagyarcú :)). De nem feltétlen a jó kidolgozás a lényeg, hanem a játék és a kreativitás. No meg be lehet így illeszteni html kódként az ott készült animált rajzokat más internet oldalakra, mint ahogy ezt a kis reklámszerűséget illesztettem ide. Enjoy!

12 megjegyzés:

Haránt Artúr írta...

bocs, de nemtom hogy kell középre illeszteni :I

Névtelen írta...

Haránt Artúr az MKA legértékesebb tagja. Pörög, mint az állat, és még a tagdíjat is fizeti.

A. Tamás írta...

jahm, tud valamit...

Haránt Artúr írta...

hámosmé? :) most lelkes vagyok, mert új vagyok, de majd lecsendesedek idővel, egyébként: én csak itt a neten tűnhetek túlbuzgónak, túl sok kiállítás rendezésben és pinkhell terjesztésben nem vettem részt (nem túl sok = 0), az a 2000 ft havonta meg sztem semmi, össze lehetne szedni egy csomó hülyeséget amire 2000 Ft elmegy havonta

valaki ejtőernyőzik, valaki guppikat tenyészt, valaki meg például sorozatokat néz. én az mka blogjára posztolgatok. kinek mi sokadik hobbija :)

Névtelen írta...

Még szerény is.

Peter Tikos írta...

Remélem, ez a "de majd lecsendesedek idővel" csak vicc volt :)))
A Botticellit megnéztem, nagyon jó lett!

Mona Lisa írta...

Sziasztok4figyelmesen végignéztem az oldalt és szeretném ha felvennénk a kepcsolatot bármelyikőtökkel is hogy hogyan is működik ez a "társaság":)dióhéjban csak annyit hogy én is próbálkoztam már képregényekkel és bizonyos történeteket és figurákat is kitalátam már...szeretném ha valaki írna közületek az e-mail címemre:monika_green@citromail.hu előre is köszi!:)

Fehér Zoltán / Zorro de Bianco írta...

Köszönjük a promót!!
A Botticellit pedig ma éjjel vagy háromszor is végignéztük már egy operatőr haverommal, lehet őt tanítani - persze színezésre. :)

Szabó Jenő írta...

Hogy én is hasznosnak tűnjek, beigazítottam középre, és adtam hozzá címkét.

Peter Tikos írta...

Kedves mona lisa!
Az e-mail hamarosan megy.

Haránt Artúr írta...

hehe :), a csirkék mindent ellepnek

http://sketchfu.com/drawing/120651

a régi mka-s kiállítások utószele érezhető ezen a továbbgondoláson :)

Névtelen írta...

Nice sketchfu drawing