2008. október 7.

In memoriam Jimy

Elhunyt Jimy.

Nem tudom pontosan, hogy és mikor halt meg, mert a "képző" óta nem találkoztunk, de mégis a barátom volt, egy olyan, akivel ha bárhol, bármikor találkozunk, úgy tudunk beszélgetni tovább, mintha öt perce váltunk volna csak el.

Jó utat, Jimy, és viszlát egy következő leszületésben.

TN_Festmény2

Ezt a tanulmányt akkoriban készítettem róla. Egy beszélgetésünk kapcsán azt találtam ki, hogy annyira ellenzéki, hogy negatívban festettem meg, így a fotó negatívon lett pozitív. Valamikor a nyáron véletlen találtam rá a képre, és megnéztem visszaforgatva.
A teljes megemlékezésemet róla a blogomon találjátok.

2 megjegyzés:

Fehér Zoltán / Zorro de Bianco írta...

Nagyon tetszik ez a negatív portré, Péter.
Szegény Jimy valóban túl korán ment el, bár a pakliban benne volt (mármint abban, ahogy élt). Nekem úgy három hónapja újságolta a rossz hírt egy punk-festő haverom – hirtelen nem is tudtam belőni, annyira állandó matuzsálemként élt az emlékeimben. A Kisképző-Fekete Lyuk-Ludas Söröző tengelyben egy örökké fellelhető figura volt – örökké...
A videón látható Szilágyi Zoéval (a punk lány, aki sörözik mellette) mostanság keveredtünk közelebbi viszonyba, mikor ő is írt megemlékezést Kazoról, hiszen közel álltak egymáshoz. Dönci és Jimy után Kazo... Valami nem stimmel. :(

Fehér Zoltán / Zorro de Bianco írta...

Köszönöm, hogy feltetted! (Én már sokszor eljátszottam ezt az indifferens kártyát, ezért sem akartam. Erre lesz jó egy saját blog...)