2009. február 3.

5000

6 megjegyzés:

Cserkuti írta...

Hé, ez mihez készült? Mi az 5000? A csaj ára? És miért ilyen badibilderes a combja? És miért.. tök jó? :P

Fehér Zoltán / Zorro de Bianco írta...

Ez nyilván a 300 folytatása. Mennyivel kelendőbb lenne egy olyan képregény, ahol 5000 ilyen hulkos bombázó indulna harcba. :)

A rajz zseniális – de ami a leginkább megfogott benne (tudom, csak egy apró részlet), az az enyhén kiforduló combtőnél érzékeltetett „gödröcske". Talán tőlem ez meglepő, de iszonyú szexisnek találom – az izom (vagy ín) latin nevére nem emlékszem, majd valaki kisegít.

Fehér Zoltán / Zorro de Bianco írta...

És persze gratulálok, vérprofi! ;)

Gáspár Tamás írta...

Dávid:
A deviantArt-ra készült, az 5000 a nézőszám amiért ezúton hálákodok, a csaj meg azért olyan amilyen, mert mostanában az "asszonyosabb" formákra bukom. :D

Zorró:
Az a "szexi" gödröcske a megfeszülő rövid combközelítő izom és azon harántirányban lefelé futó szabóizom találkozásánál jön létre a bőr alatt, ha terpeszből közelíti egymás felé a combjait az ember. A latint meg szerintem most hanyagoljuk... ;)

Egyébként pedig: kösziszépen! :)

Fehér Zoltán / Zorro de Bianco írta...

Ó, köszönöm a felvilágosítást! (Jó régen volt az, amikor König Fricinél csücsültem az anatómián...)

Volt egy barátom, akinek az volt a mániája, hogy a térde közé méretes párnákat szorított és azzal edzette ezt az izmot. Egyszer megpróbáltam és másnap már nem tudtam se ülni, de járni. Azóta csak csodálom – legyen az nőé vagy férfié. :)

Haragos írta...

Engem a nyaka alatti dupla dudor érdekelne, az milyen izmok öszjátékának eredménye?

ui:
csinos kis rajz!