2009. szeptember 16.

オオカミとブタ。

6 megjegyzés:

LM írta...

ötletes megoldások.
úgy veszem észre, mostanában nagy divatja kezd lenni ennek a fajta "házfalösszeb*szó" animációnak (talán Blu Muto-ja óta)

Haránt Artúr írta...

azt az újat láttad már amit David Elils-szel csinált?

Haránt Artúr írta...

Ellis

LM írta...

nem én, de majd csekkolom

Fehér Zoltán / Zorro de Bianco írta...

Hejj, jól el is feledtem kommentálni ezt a remek kis animációt, pedig a poszt óta már szinte mindenkinek megmutattam, aki megfordult nálam – azóta futótűzként terjed tovább. :))

Köszönet érte, Péter!

Cserkuti írta...

Én meg csak azért nem írtam, mert már ismertem valami reklámos blogról korábban, de most mégis írok, mert megérdemli, mivel ez egy igen kiváló és ötletes darab, mégha egy kicsivel hosszabb is a kelleténél, pont úgy, mint ez a komment...