2010. szeptember 28.

Nyugodj békében, Max


Igazán közelről sajnos soha nem sikerült megismernem Zsilvölgyi Csabát. Valahogy mindig elkerültük egymást. '97-ben, mikor illusztrátorként kezdtem dolgozni a Valhalla Páholynak, ő már elhagyta a süllyedni készülő hajót. Konceptesként a játékiparba is az ő helyére érkeztem, és valahogy az MKA-ból is szinte épp csak annyi időre szálltam ki, amíg tagja volt a csapatnak. Azért összefutottunk néha-néha, leveleztünk sokat, volt egy-két közös kiállításunk, és született pár olyan kötet, melyben munkáink egymás mellé kerülhettek - ezekre mindig nagyon jó érzéssel gondolok vissza.
Sajnálom, hogy most már soha nem lesz alkalmam ennél közelebbről megismerni téged, Max. Nyugodj békében.

7 megjegyzés:

zfritz írta...

Barátoktól értesültem a szomorú hírről :-( Én sem találkoztam sokat, Max-el, párszor dumáltunk. Egyszer kölcsönkérte a WACOM táblám, mert az Ő ceruzáját szétrágta a kutya. Talán egyszer ültem is az autójában, valami cabrio szuper járgány volt, fel voltunk vastagon öltözve, mert nem volt benne fűtés, mert ugye nem ilyen hűvös vidékre gyártották. Együtt tanítottunk egy stúdióban, meg is beszéltük, hogy majd beülünk egymás kurzusára. Hát ezt már elhalasztjuk úgy tűnik, majd következő életünkben innen folytatjuk...

Miklós Felvidéki írta...

Én egyáltalán nem ismertem, a munkáit is csak most láttam először, de nagyon jól rajzolt, reméljük odafönn is van papír ceruza esetleg wacom tablet.

RIP

Cserkuti írta...

:(
http://www.mno.hu/portal/738971

algi írta...

Én viszont "mágusos" (sőt, "kódexes" is) voltam, és a mágusosok mind tudják, ki az a Max, még ha nem is mind ismerik a nevét. Nekik ugyanis (így a magyar szerepjátékosok nagy részének) ő maga volt a fantasy.

http://blog.algi.hu/node/1101

Barnabas Abrai írta...

Ügyes volt, és hatalmas kókler :) Rettentően szeretett a szájával is festeni, és sokat tanultam tőle, hogy lehet munkákat megúszni :)
Nem láttam sajna három éve, de ismerem kb. 12 éve és nagyon felnéztem rá, mert nem láttam még olyasmit, amit tudott és hihetetlenül jól eladta magát :)
Imádott csajozni és szerette az életet. A dumája eladta őt, a képei meg plusz voltak a duma mellé. :) Hihetetlenül tudott sztorizgatni és nagyon magával ragadó emberke. Nagyon jó volt ismerni, és sajnálom. Csillát meg főleg. Maxnek sok sok hibája volt, és kit érdekel. Nagyon szeretetre méltó tudott lenni :) Igazi különleges fazon volt, és ezt sokan nem mondhatjuk el magunkról. Ma gyújtok egy mécsest, és iszok egy pohár vörös bort és mosolygok majd egyet, az egyik kedvenc sztoriján.
Szemétség...
Legközelebb egy teherautónyi managert vigyenek el. A maxekből csak egy egy van.
Hiányozni fog a jelenléte.

Szabó Jenő írta...

Ha szólhatna utoljára, ezt is el tudná viccelni, mi pedig jót nevetnénk.
De nem szól.

Ő volt az utolsó reneszánsz ember.

Ez nyilván nem igaz, de van benne annyi igazság, hogy valakinek muszáj leírnia.

Nyugodj békében, Max.

ConceptArt írta...

A Most Wanted Entertaiment neveben, nyugodj bekeben, az utolso rajzaid egyiket, mint referenciakep eppen tegnap mentettem at, a vinyomra..

Udv

Unreal