2009. július 15.

Magyar Gardrób

13 megjegyzés:

Peter Tikos írta...

Ez valami aktualitás?
A rajz nagyon jó!

Fehér Zoltán / Zorro de Bianco írta...

Köszi! :)
Gondolkodtam rajta, hogy idéznem kéne a múlt szombati lapokból, mert lehet, hogy így nem egyértelmű, még a cím alapján sem, ráadásul már nem igazán aktuális.
Egyébként arra utal, hogy a rendőrség több embert azért vegzált a gárda Erzsébet téri tüntetésén, mert félelemkeltő volt a fekete nadrágjuk és a fehér ingük.
Így viszont már nincs értelme, hogy idézzek. ;)

Fehér Zoltán / Zorro de Bianco írta...

Jah... mielőtt még valaki gárda-szimpatizánsnak tartana – ami azért elég vicces lenne bizonyos tények ismeretében –, egyszerűen csak egy buta és átgondolatlan következtetést próbáltam kikarikírozni.
Hamarosan a másik oldal is kap tőlem egy csokor fricskát, de csak hasonlóan óvatosat. ;)

Névtelen írta...

Szerintem aktualitástól mentesen is találó, és sok helyzetre alkalmas, jellemző kép.

Peter Tikos írta...

Így már értem :)

LM írta...

szerintem ez a bohóc elég félelmetes lett

Fehér Zoltán / Zorro de Bianco írta...

Számomra minden bohóc félelmetes valahol és már gyerekként sem értettem, hogy mi bennük a szórakoztató. De tény, hogy ez most az átlagnál is ijesztőbbre sikeredett. :)

Anonymus: igazad van.

Névtelen írta...

Fehér Zoltán / Zorro de Bianco írta..." Számomra minden bohóc félelmetes valahol"

Lehet, van egy jó kis kuloulrofóbiád.

H

Fehér Zoltán / Zorro de Bianco írta...

A nevét még nem is hallottam ennek a fóbiának, de azt tudom, hogy létezik. Mondjuk én félni soha nem féltem tőlük, egyszerűen csak semmi vicceset nem találok egy bohócban. A gonosz bohócokat még talán kedvelem is. :)

Érdekes ez a kisfilm a lap alján – szegény nő, ez azért már elég komoly:
http://www.solico.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=40&Itemid=11

Peter Tikos írta...

Ebből a sorozatból láttam egy epizódot, ami egy nőről szólt, aki rettegett a szélerőművektől.

Fehér Zoltán / Zorro de Bianco írta...

Én a rajzszögektől rettegek. Jobb ha nem is ecsetelem, milyen nehéz egy folyton csúszkáló papírra rajzolni. :))

raveon írta...

"már gyerekként sem értettem, hogy mi bennük a szórakoztató"

Én se. A másik ilyen brigád a fókáké. :D

"Én a rajzszögektől rettegek."

Gondolom az abszurditás miatt, de erről egy múltheti rokoni beszélgetés jutott hirtelen eszembe, amikor kiderült, hogy már az útszéli füvet is lopják. :D

Tamásh írta...

David Lynch huga meg a borsótól retteg. Állítólag mindig eldugta őket gyerekkorában.